torstai 8. helmikuuta 2018

Valokuvaajasta

Tässä vähän juttua meidän häiden valokuvaajasta.

Aluksi mä yritin etsiä meille häävalokuvaajaa googlesta hakusanoilla "kuvaaja tampere", mutta siitä ei oikein tullut mitään. Kuvaajia kun löytyy niin hirveästi!
Facebookista mä sitten löysin semmoisen ryhmän kuin Häät kuviksi. Sinne itse laitetaan postaus, missä kerrotaan minkälaista valokuvaajaa etsii, ja sitten valokuvaajat kommentoivat siihen esimerkiksi laittamalla linkin omista sivuistaan. Helppoa vai mitä!

Mun postausta kommentoi kolmekymmentä valokuvaajaa. Siitä mä sitten aloin selaamaan kaikkien sivustoja ja aloin karsimaan vaihtoehtoja. Helppoa oli karsia ne, joiden hinnat oli meille aivan liikaa. 
Lopulta mulla oli kolme suosikkia, joille kaikille laitoin vähän kyselyä yksityisviestillä. Jn kanssa sitten mietiin ja vain yksinkertaisesti valittiin näistä kolmesta yksi.

Meidän häävalokuvaajaksi valikoitui Minna! (Linkki)

Minnan kanssa viestiteltiin paljon facebookin kautta ja sitten joku kerta uskaltauduin kysymään Minnalta josko hän voisi ottaa meistä myös kihlakuvia. Minna innostui heti ja ehdotti meille paikaksi Rosendahlin rantametsikköä. Sinne me mentiin sitten viime toukokuussa.
Mun kaveri tuli laittaan mulle söpön kampauksen ja olin miettinyt vaatteet huolella. Värjättiin mun ja Jn hiuksetkin sitä päivää varten. Sinä päivänä oli kamalan kuuma ja mua hermostutti kauheasti kuvaaminen, mutta Minna oli kyllä todella ammattilainen ja sai meidät mukavasti rentoutuun kameran edessä.

Meillä oli todella mukavaa kuvauksissa ja kuvista tuli aivan uskomattoman ihania! Tässä muutama mun suosikkini!



Eikö olekin aivannnn ihania kuvia!!
Mulle on tärkeetä että kuvissa me näytetään aidoilta ja tunnelma on myös hyvä. Näissä kuvissa näkee juuri ne asiat. Me näytetään molemmat myös todella hyvältä! 
Mä toivon että näistä kuvissa näkyy meidän kahden välinen rakkaus ja hellyys, koska sitä muistan tunteneeni paljon tuona päivänä. "Oi miten ihanaa kun J on tässä mun kanssa." Muistan ajatelleeni.

Oon todella tyytyväinen näistä kuvauksista ja luotan vahvasti että hääkuvista tulee aivan yhtä ihania! Ellei ihanampia!

Miten te löysitte teidän häiden valokuvaajan? Oliko vaikea löytää?

1 kommentti:

  1. Oi, teillä on todella huikee hääkuvaaja! Miekin haluaisin kovasti että Minna kuvaisi meidän häät, mutta en henno häneltä sitä kysyä sillä olemme kuitenkin pyytämässä Minnan meidän vieraaksi ja haluan että hänkin saa nauttia juhlasta eikä joutuisi siellä töihin. Mutta jokatapauksessa olette kyllä tehneet ihan huipun valinnan kuvaajanne suhteen! :)

    VastaaPoista