perjantai 9. helmikuuta 2018

Koristeluista

Koristeista!

Kuten aikaisemmin jo mainitsin, mä olen hankkinut paljon koristeluita hääkirpputoreilta, mutta olen mä myös ihan kaupastakin ostanut muutamia juttuja.

Esimerkiksi joulun jälkeen oli tosi mahtavat alennukset Tokmannilla, kaikki jouluvalot -70% joten menin sinne ja heittelin koriin paljon valoja.
En vielä tiedä tulenko käyttämään näitä kaikkia, mutta ne oli hyvin edullisia joten ostin niitä varmuuden vuoksi aika paljon. 
Mun mielestä nämä taisi yhteensä olla siinä kympin paikkeilla.
Meidän juhlapaikalla ei saa polttaa kynttilöitä ollenkaan, joten ilahduin kovasti kun löysin noin edullisesti led-tuikkuja. Niitä tulee varmaan ruokapöytiin. Ehkä.

Ihanasta nettikaupasta Etsystä tilasin tämmöset:
 
Aivan mielettömän söpön sydänviirin! Ne on vähän tommosia kimaltavia. Tilasin näitä vain yhden enkä ole vielä päättänyt tuleeko tämä oikeasti mihinkään meidän häissä, mutta nämä oli niin söpöt, ja niin meidän värit, että oli pakko ostaa!

Etsystä tilasin myös yhden paketin sydänsilppua
Mistä sitten innostuin tekemään silppua myös itse.
Hääkirpparilta ostin 8 eurolla sydän reijittimen, kirpputorilta ostin eurolla kirjan ja sitä sitten aloin silppuamaan.
 En usko silppuavani koko kirjaa, koska yhdestä sivusta tulee 15 sydäntä, enkä tarvitse näitä niin hirveästi. Ajattelin kysyä jos joku morsiankavereistani voisi tarvita sydänsilppua.
Meidän häissä tätä silppua tulee ripoteltuna ruokapöytiin.
Tähän tyyliin.
Tässä on siis mun ensinmäinen kokeilu ruokapöydän koristelusta. Tämä ei näytä yhtään hyvältä vielä, koska tuolloin en ollut vielä hankkinut meille niitä kauniita juuttikangaskaitaliinoja, joten kaivoin kaapista ainoan ei-mustan kaitaliinan minkä löysin. Samoin nuo aterimet, lasit ja servetit kiskoin vain kaapista.
Tarkoitan siis, että älkää kiinnittäkö tässä kuvassa huomiota muihin kuin koristeisiin.

Sain ystävältäni tommoisia isoja puukiekkoja ilmaiseksi, ja pienet puukiekot tulee olemaan meidän paikkakortit, ne ostin käsityömessuilta viidellä eurolla. J on luvannut kirjoittaa niihin polttokynällä vieraan nimen ja sitten varmaan lakata kaikki palikat, ettei kuori rapise.
Isojen puukiekkojen päälle pitäisi siis tulla tuommoiseen lasipurkkiin kukkia ja viereen varmaan semmoinen led-tuikku.
Pitkin kaitaliinaa tulee sydänsilppua ja ehkä myös pitkä valosarja, mietin sitä vielä.

Servettejä en ole edelleenkään vielä päättänyt, huoh.

LAsipurkkeja olen kerännyt ihan itse, se on semmoinen Dolmion bolognese-kastike mikä lisätään jauhelihan joukkoon. Olen sitten pessyt ja irttoittanut niistä etiketit. Niitä taitaa olla jo tarpeeksi.
Lisään niihin vain vähän pitsiä ja punaista nauhaa.

Juhlapaikan seinille tulee paljon viirejä, mitä olen ostanut Tigerista ja mitä ajattelin tehdä myös itse kakkupaperista.
Seinille olisi mukavaa laittaa myös meidän valokuvia, mutta mietin sitä vielä.

Paljon on siis jo hankittu ja mietitty, mutta paljon on vielä päätettävää ja tehtävää!

Ihana Pinterest jaksaa kyllä inspiroida ja innostaa!
Eli eniten mä olen hankkinut koristeita Etsystä, Tigerista, Tokmannilta ja netin hääkirpputoreilta. Käteviä kaikki paikat!

Onko teillä jo kaikki koristeet hankittuna? Mistä olet hankkinut koristeita eniten?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti